Thursday, 17 March 2011

belajar+hidup+sahabat+guru= MRSM Kota Putra

aku telah bersekolah di MRSM Kota Putra selama 5 taon.....
sepanjang hidup di sane...macam2 dapat aku rase,beselah budak2 baru naek....
paling penting, aku belajor care hidup bersaing...
hidup bersaing ni xleh sombong, xleh berkire,dokleh agah, xleh penting diri....kalu hidup gitu kene pulau lah mu...
rase lah hidup sorang2...
tapi abih 5 taon, masing2 bawak haluan sendiri...
ade hok buleh g blajar naek kapal terbang, ade hok duk dekat ngan umah je...tapi tu sume namenye rezeki oleh ALLAH S.W.T.....
x semestinya ape yang kite belajor tu, yang tu la kite keje nanti...
tapi buat sahabat-sahabat, di mane sekali kamu berade..sek2 mu mmg dalam ati aku boh...
tobak pon, sikit pun dok nawok...
semoga hidup kite bersahabat ni xsampai sini je...
dulu kite same2 wat jahat...
dulu kite same2 wat baik, tapi banyak wat mende baik lagi...hahaha
MRSM Kopu byk sekolahkan aku...name pun sekolah...
kpd semua cikgu2, kami ingin memohon ampun atas salah silap yg dilakukan dahulu...biar rase sakit,pahit,kene maroh, kene rotan...janji masa depan kite blh beringat...
doh besar sekarang, baru tahu kenape ustaz,cikgu rotan kite...sbb xnak kite terbabas...





lepas kite tengok gambar2 ni semua, lupekan la semua kenangan silam + salah faham+ tikam belakang....mende lepas dah..
dok rase ke cara kite berpisah x kene dengan gaye???
harap-harap lepas ni bukak buku baru belake, biar nanti kite kumpul semule awok2 kite...

'

'Sek Kite Jangan Pecoh'

2 comments:

  1. sangat sedih sy baca crita kamu :(
    saya dibuang dr skolah..

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete